27. rujan, 2022. HOTEL ANTUNOVIĆ ZAGREB

HRPA 2022

FORUM HR PROFESIONALACA

Praktična iskustva poslovanja u uvjetima globalne pandemije i kako smo pobijedili!

{dnn}

dana

{hnn}

sati

{mnn}

min.

{snn}

sek.

Zašto sada

Najjednostavnije rečeno zato jer prije nije bilo moguće organizirati javni skup ovakvih razmjera i tematike, uslijed restriktivnih epidemioloških mjera. Poučeni iskustvom iz 2021., jasno je da je rujan „ziher termin“ kada možemo osigurati organizaciju i sudjelovanje u normalnim uvjetima. Korona je ostavila neizbrisiv trag na živote svih nas, a posebice na način kako tvrtke posluju. Svi mi danas živimo u „novom normalnom”, ali pitanje je koliko je i da li je sve ovo postalo normalnim i kuda zapravo idemo.


Što je sve HR struka učinila tijekom protekle dvije i pol pandemijske godine tema je predstojećeg HRPA Foruma.


Konferencija se nakon prinudne obustave uslijed covid19 pandemije vraća u Zagreb, ovoga puta pod nazivom Forum HR Profesionalaca Hrvatske.

Cilj nam je ponovno okupiti strukovne profesionalce, ljude koji vode odjele i službe HR u Hrvatskoj. Mnoge ankete i ispitivanja tržišta pokazuju da HR community u Hrvatskoj najviše zanima čuti i vidjeti što rade kolege i struka.

HRPA Forum 2022 cjelodnevna je konferencija koja kroz 10 predavanja i 2 panel-diskusije okuplja strukovne profesionalce iz velikih i srednjih Hrvatskih tvrtki, kako bi sa publikom podijelili svoja iskustva iz prethodne dvije godine, sa fokusom na:


► Kako smo radili i poslovali u uvjetima globalne covid19 pandemije i posebice:
.....✓ Što smo iz toga naučili
.....✓ Kakva smo iskustva stekli
.....✓ Koji su nam bili najveći izazovi i kako smo ih riješili / riješavali
.....✓ Koje smo best-practice razvili, a koje ćemo primjenjivati i nakon pandemije

► Kakvo je stanje na tržištu rada danas u Hrvatskoj: trendovi, inovacije i najbolje prakse

► Što je poslovni „outlook“ za HR struku u narednih 12-18 mjeseci

► Zašto smo danas poslovno jači, pametniji i bolje pozicionirani na tržištu

► Kako ćemo voditi buduće projekte, HR operacije i poslovanje u cijelosti

► Da li smo spremni za poslovanje u uvjetima neke nove globalne pandemije ili katastrofe (i što trebamo napraviti ako nismo)


Ovoga puta, primjerima iz prakse, HRPA Forum želi sudionicima predstaviti stvarna iskustva kroz koje su Hrvatske tvrtke prolazile tijekom proteklih 2+ godine, njihove izazove i rješenja, dakako sa fokusom na upravljanje ljudima i organizacijom u cijelosti.

Format konferencije

2 dana 10 prezentacija 2 panel-diskusije 20+ govornika

Uspješnu konferenciju karakteriziraju energični predavači, koji prezentiraju strukovno vrijedan sadržaj, na zanimljiv i duhovit način. Mi se držimo tog zlatnog pravila!

TED-TALK STIL
  • Vodeći se principom „manje je više", prezentacije traju 25 minuta kako bi osigurali da se ključne poruke prenesu na dinamičan i zanimljiv način, uz interakciju i Q&A sa sudionicima.
    No death by PowerPoint!
PANEL-DISKUSIJE
  • Dizajnirane za interakciju s publikom, panel rasprave pružaju idealnu priliku govornicima da međusobno razmjenjuju stavove, te izravno odgovore na pitanja moderatora i publike.
RELEVANTAN SADRŽAJ
  • Informacije koje ćete čuti dolaze od stvarnih ljudi i stvarnih projekata. Čut ćete „real-world“ priče o uspjehu kroz konkretne „case-study“ prezentacije i o tome kako od njih možete imati koristi vi osobno i vaša tvrtka.
    No Sales Pitch!
NETWORKING
  • Ovo je VELIKI događaj po broju sudionika, no ipak „dovoljno mali" da svi mogu biti u istoj dvorani. Imat ćete cjelodnevni pristup svim govornicima i sudionicima konferencije.


Zašto sudjelovati

HRPA 2022: Forum HR Profesionalaca namijenjen je svima koji se bave upravljanjem ljudskim resursima. Od članova različitih HR timova, preko voditelja L&D odjela, Talent i Onboarding menadžera, Employer Branding stručnjaka, specijalista EX, do izvršnih direktora i članova uprave; konferencija predstavlja jedinstvenu priliku čuti priče o uspjehu (i neuspjehu), naučiti o novim rješenjima i platformama, dobiti vrijedne informacije o trenutnom stanju HR profesije u Hrvatskoj, te steći uvid u buduće HR i poslovne trendove. Nadalje, služi kao platforma za umrežavanje i sudjelovanje u raspravama i Q&A sesijama s više od 20 govornika, kao i brojnim sudionicima, te raznim sponzorima i izlagačima.

Kao i prethodnih godina (prije Covid19 pandemije), opća atmosfera foruma, te sjajna lokacija i osoblje, osigurat će da i ovoga puta nešto korisno čujete i naučite, družite se sa kolegama iz struke, imate mogućnost aktivnog sudjelovanja i naravno dobro se zabavite, uz vrhunsku ponudu hrane i pića hotela Antunović.

Osnovni cilj

Cilj konferencije je pomoći sudionicima u odabiru najboljih praksi, alata i tehnika za svoju organizaciju i vlastitu ulogu.

Nitko nema odgovore na sva pitanja, probleme, izazove i nove poslovne paradigme nastale uslijed pandemije korona virusa, ali svi govornici imaju brojna iskustva i sada već oformljene prakse u vođenju HR organizacije i poslovanja generalno, u proteklih 18 mjeseci. To je ono što svakoga zanima i ovu konferenciju čini posve jedinstvenom u Hrvatskoj sada.


Koncept

Konferencija započinje „key-note“ predavanjem, nakon kojega slijedi panel diskusija, uz aktivnu participaciju sudionika. Program konferencije nastavlja se korporativnim „case-study“ predavanjima, a završava još jednim panelom.

Sveukupno, na programu su "key-note", 2 panela, te 10 „case-study“ predavanja, uz sudjelovanje preko 20 govornika i panelista.


Stil

Opću atmosferu HRPA Foruma ponajviše karakterizira opuštena i vesela publika, „casual“ stil nastupa govornika, te prisnost u interakciji kako predavača sa sudionicima, tako i sudionika međusobno. Sve to dakako uz vrhunski strukovni sadržaj i majstorsko moderiranje konferencije.

I ovoga puta konferenciju vode Iva Šulentić i Fran Mikuličić.

Nezaboravna

0

Dana

Strukovnih

0

Prezentacija

Više od

0

Govornika

Panel

0

Diskusije

Govornici i Panelisti

abecednim redom

Željko Antolić

Dirketor · Upravljanje ljudskim potencijalima i organizacija

Ericsson Nikola Tesla

Ivan Bartulović

CHRO

Hrvatski Telekom

Vladimir Benić

Osnivač i direktor

CareerCentar

Ana Đidara

Direktorica HR

Hrvatska poštanska banka

Marija Felkel

Osnivač i direktor

Lead Empower Transform

Vjekoslav Golubović

Direktor odjela upravljanja ljudskim potencijalima

Hrvatski Telekom

Jasna Justinić Pakrac

Direktorica HR

IN2 Grupa

Antonija Kapović

Član uprave i Direktorica HR

Span

Dragan Knežević, PhD

Osnivač i direktor

Alter Ars

prof. Mirna Koričan Lajtman, PhD

Izvanredni profesor

Luxembourg School of Business

KEY-NOTE GOVORNIK

Danijel Lastrić

Voditelj HR

M San Grupa

Nataša Margetić Lukić

Voditeljica ljudskih potencijala

Poslovna Inteligencija

Fran Mikuličić

CEO Mentor

MODERATOR FORUMA

Marina Morić

Voditeljica ljudskih potencijala

Hrvatska kontrola zračne plovidbe

Ana Peričić

Direktorica poslovnih partnera za ljude i kulturu

Atlantic grupa

Blagica Petrovac Šikić

Direktorica ljudskih potencijala

Pliva

Vesna Potelj

Rukovoditelj dizajna iskustva zaposlenika

Atlantic grupa

Đurđica Preočanin Korica

Neovisni HR profesionalac

Jasmina Puškarić

Voditeljica ljudskih potencijala

Lemax

Mihaela Smadilo

Neovisni HR profesionalac

Ivana Soljačić

Savjetnik Uprave za strategiju i ljudske potencijale

IN2 Grupa

Agenda

Program konferencije započinje „key-note“ predavanjem, koje je uvod u panel diskusiju. U nastavku slijede „case-study“ prezentacije primjera iz prakse u proteke dvije godine, te još jedna panel diskusija.

Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.

Tko vodi show?
Fran Mikuličić

Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina najtraženiji je CEO mentor u području Leadershipa i javnog nastupa, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.

Mirna Koričan Lajtman magistra je psihologije, a 2009. godine završila je i MBA na ZŠEM-u. Doktorirala je na sveučilištu St. Gallen u Švicarskoj na temu poslovno privatnih izazova i utjecaja na stres kao i poslovnu učinkovitost. Međunarodno iskustvo stječe na prestižnim sveučilištima John Carroll i St. Ambrose u SAD-u te IESE Business School u Španjolskoj. Dodatne edukacije prošla je iz područja managementa, komunikacijskih metoda, korporacijskog upravljanja i upravljanja ljudskim potencijalima. Završila i desetodnevni General Management Program u organizaciji Michigan University, SAD i Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

Od 2007. godine koordinatorica diplomskog MBA studija iz područja managementa, a od 2009. godine i studija MBA Ljudski potencijali. U timu za provođenje Assessment of Learning na projektu AACSB akreditacije od 2009. godine. Od listopada 2003. do 2007. voditeljica projekta Analiza zadovoljstva studenata i profesora na ZŠEM-u koji se provodi dva puta godišnje. Voditeljica projekta Corporate Governance and Corporate Social Responsibility koji je rađen u suradnji s East-West Management Institute, Mađarska. Na ZŠEM-u predaje kolegije Management i Management ljudskih potencijala na strunom studiju, a na diplomskom studiju predaje Uvod u management i Strategije upravljanja ljudskim potencijalima.

Vodeći je stručnjak u području ljudskih potencijala, kreirala je aplikaciju NewsHR te je upravo njenom zaslugom ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista (SHRM). Također je akademska direktorica ZŠEM Poslovne akademije, i predvodnik trendova u gamifikaciji. Trenutno je i aktivni konzultant na jednom EU projektu iz IPA IV komponente, odnosno komponente razvoja ljudskih potencijala.

Autorica nekoliko istraživačkih znanstvenih radova (CSR, Women and SME’s; Decision making characteristics of Board members in Croatian Banks; HRM Function and Strategy-The Croatian Perspective i dr.) i stručna redaktorica nekoliko knjiga iz područja managementa (Modern Management, Negotiation, Becoming a Better Value Creator, Strategic Interviewing, Six Sigma, Strategic Management i dr.), autorica je brojnih knjiga, između ostalih i “Introducing HR management for 21st Century”, koju je izdala u ovoj godini s kolegom Renatom Šimunićem. Aktivno se služi engleskim jezikom, uz poznavanje francuskog i španjolskog jezika.

Panelisti:

dr. sc. Mirna Koričan Lajtman ∙ akademska direktorica ZŠEM Poslovne akademije
Ivan Bartulović ∙ CHRO ∙ Hrvatski Telekom
Mojca Domiter ∙ Direktorica HRBP ∙ Atlantic grupa
Željko Antolić ∙ Direktor ljudskih potencijala ∙ Ericsson Nikola Tesla

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Fokus prezentacije:
► Kako smo reagirali na početak pandemije?
► Utjecaj na ICT industriju - poslovne prilike
► Utjecaj na zaposlenike i prilagodbe koje smo proveli
► Wellbeing program - Rad od kuće
► Utjecaj na tržište rada - fokus na ICT stručnjake

Rezime:
U prezentaciji će se prikazati iskustva kompanije Ericsson Nikola Tesla u poslovanju za vrijeme pandemije s fokusom na zaposlenike, organizaciju rada te promjene u poslovnom okruženju koje je donijela pandemija. Prikazat će se aktivnosti koje je poduzeo odjel ljudskih potencijala kako bi osigurali zaposlenicima stabilnu i učinkovitu radnu okolinu s ciljem nesmetanog rada u projektima. Također, razmatrat će se utjecaj pandemije na tržište radne snage u Hrvatskoj, s fokusom na ICT stručnjake.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Brza prilagodba je ključ rješenja
2. Donosi li kriza nove poslovne mogućnosti za ICT industriju?
3. Pojačan fokus na zaposlenika


Govornik: Željko Antolić · Direktor ljudskih potencijala · Ersicson Nikola Tesla

Fokus prezentacije:
► Potrebe zaposlenika tijekom pandemije
► Kako se HR prilagodio
► 3 naše HR prakse (od kojih su dvije uvrštene u top 3 najbolje hrvatske HR prakse)
► Doprinos HR praksi organizacijskim KPI-evima
► Što ćemo zadržati i nakon pandemije

Ključne poruke („take-aways“):
1. Communication - Span TV
2. Recognition - Span Heroes
3. Well being - Fit Happens


Govornik: Antonija Kapović · Članica uprave i direktorica HR · Span

Fokus prezentacije:
► U lipnju 2020., odmah nakon zatvaranja, HT je implementirao SmartWork - hibridni operativni model koji kombinira rad od kuće s radom u uredu
► Sveobuhvatni operativni model temelji se na fleksibilnim radnim opcijama koje se stalno prilagođavaju situaciji pandemije, novom modelu upravljanja učinkom s OKR-ovima, platformama za digitalnu suradnju i IT infrastrukturom koja je dostupna svim zaposlenicima
► Stalno ažurirani komunikacijski i alati za omogućavanje, uključujući online resurse za psihološku podršku i brojne smjernice za menadžere o tome kako voditi hibridne timove uz osiguravanje produktivnosti i angažmana zaposlenika

Ključne poruke („take-aways“):
1. Kriza Covid-19 kao prilika za ubrzanje naše digitalne transformacije
2. Poštivanje potreba zaposlenika pri promjeni operativnog modela osigurava produktivnost i zadovoljstvo poslom
3. Kriza jača solidarnost i angažman zaposlenika


Govornik: Vjekoslav Golubović Bačlija · Direktor HR servisa · Hrvatski Telekom

Fokus prezentacije:
► Specifičnosti posla kontrolora zračnog prostora u uvjetima prije pandemije
► Koje je sve utjecaje na HR procese u HKZP-u imao dolazak pandemije i prekid zračnog prometa
► Prilagodba novonastaloj situaciji kroz uvođenje novih modela rada
► Nove prilike proizašle iz krize
► Kako biti spreman i u formi za ponovni rast zračnog prometa


Govornik: Marina Morić · Rukovoditeljica Ljudskih resursa · Hrvatska kontrola zračne plovidbe

Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.

Lokacija: Restoran Argante na prvom katu

Fokus prezentacije:
► Imperativ održanja zdravlja i sigurnosti radnika i aktivno djelovanje po principu solidarnosti
► Okus zajedništva – programi povezivanja i podrške preko svih internih komunikacijskih kanala
► Kompas – Istraživanje o nošenju s efektima
► Remote Work
► Programi psihološke podrške u svrhu očuvanja mentalnog i fizičkog zdravlja

Rezime:
S početkom regionalnog lockdowna sredinom ožujka 2020. prepoznata je urgentna potreba da se u izvanrednim uvjetima izolacije, rada od kuće i rada na stalnom radno mjestu u zdravstveno riskantnim okolnostima pokrenu programi u svrhu jačanja rezilijentnosti kolektiva na izazove koje je donijela pandemija. S početkom suočavanja s pandemijom formulirali smo principe odlučivanja i postupanja jer su se krucijalne odluke morale donositi svakodnevno. U prvom redu briga kao opći princip utkana u temelje vrijednosti naše korporativne kulture. Svaku smo odluku promatrali u svjetlu toga je li riskantno u pogledu očuvanja zdravlja i života naših radnika, njihovih bližnjih, šire zajednice; je li solidarno i je li jednako fer i korektno prema svima – tj. hoćemo li postupkom demonstrirati zahvalnost prema onima koji su najizloženiji, a svakodnevno odlaze na posao i solidarnost prema onima koji su ne svojom krivnjom u nemogućnosti obavljati svoj posao; hoćemo li ovime osigurati kontinuitet poslovanja i uspijevamo li ovime očuvati radna mjesta te finalno promoviramo li postupkom zajedništvo ili radimo dodatne podjele.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Imperativ održanja zdravlja i sigurnosti radnika i aktivno djelovanje po principu solidarnosti - davanje podrške i iskazivanje zahvalnosti onim kolegama koji zbog prirode posla nisu mogli prestati s radom (izložena radna mjesta: proizvodni radnici, logistika, prodaja na terenu, održavanje i sigurnost na radu (HRV, SRB, SLO, MAK, BIH) farmaceuti i farmaceutski tehničari lanca ljekarni Farmacia (HRV)
2. Očuvanje motivacije, produktivnosti i dobrobiti i balansa zaposlenika kroz razumijevanje doživljaja izvanrednih uvjeta rada i adresiranje novih potreba (redovno radno mjesto i remote work)


Govornik: Vesna Potelj · Rukovoditelj dizajna iskustva zaposlenika · Atlantic grupa

Fokus prezentacije:
► Recruitment & selection
► Training & development
► Employees engagement
► Employees wellbeing
► Compensation & benefits
► Next steps

Rezime:
Proći ću kroz različita područja HR-a te navesti koji su se procesi promijenili (online razgovori, online edukacije, ..), što smo napravili (psihološka podrška, mindfulness, edukacija managera, česti 1:1 razgovori, 3 ključna pitanja), koje projekte i inovacije uveli (Apprais.ly, digitalizirali poslovanje, uveli projekt PI Extra Mile) te što ćemo dalje raditi

Ključne poruke („take-aways“):
1. Svi smo ljudska bića i svi imamo iste potrebe - 3 ključna pitanja koja leaderi trebaju pitati članove svog tima 2x mjesečno
2. Full time rad iz ureda ili full time rad od kuće? Rješenje je kombinacija i slušanje zaposlenika
3. PERMA-H model - primjeri well-being programa u organizaciji


Govornik: Nataša Margetić Lukić · Voditeljica ljudskih potencijala · Poslovna inteligencija

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Fokus prezentacije:
► (Re)definiranje vrijednosti
► Interna vs. eksterna komunikacija
► Pronalazak i motivacija internih partnera/stakeholdera
► Što nas čini drugačijima, a stabilnima?

Rezime:
Globalna pandemija koja još uvijek traje je u nekim dijelovima promijenila način na koji poslujemo i način na koji komuniciramo. Izostanak socijalnog kontakta uživo može dovesti do otuđenja i smanjenja osjećaja predanosti i pripadnosti kompaniji. Godinama visoki turnover zaposlenika u ICT industriji dodatno pridonosi atmosferi nestabilnosti. Vraćanje fokusa na vrijednosti i redovita komunikacija kroz priče samih zaposlenika može značajno utjecati na osjećaj povezanosti i osjećaj stabilnosti koji nam sve više nedostaje.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Važnost konzistentne (predvidljivog ritma) i transparentne komunikacije
2. Vrijednosti se reflektiraju u ponašanjima i pričama koje komuniciramo
3. Raznolikost donosi bolje rezultate


Govornik: Jasna Justinić Pakrac · Direktorica ljudskih potencijala i komunikacije · IN2 grupa


Govornik: Ivana Soljačić · Savjetnik Uprave za strategiju i ljudske potencijale · IN2 grupa

Fokus prezentacije:
► Rad uvjetima globalne pandemije:
► Vođenje projekata
► Najbolje HR i poslovne prakse

Rezime:
Poslovno okruženje u kojem se firma našla zbog industrije u kojoj poslujemo, te zbog naših ambicioznih ciljeva na globalnoj razini, koje smo imali i prije i imamo i sada u post-pandemijskoj fazi. Cilj je da publika razumije važnost nekih poteza i kontekst. Demonstracija konkretnih poteza koje smo radili iz prizme organizacije u cijelosti, a onda i HR uloge i ovdje naglasiti za koje poteze smatramo da su bili dobri, a koje da idemo ispočetka možda ne bismo povukli. Osvrt na što smo naučili iz grešaka i dobrih poteza, te probati ponuditi konkretne savjete koje sudionici mogu usvojiti.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Kljucne stvari koje treba osigurati za dobar izlazak iz krize i nastavak tamo „gdje smo stali“
2. Osiguravanje da imaš u svakom trenutku dobar i čvrst core team
3. Fokus na snage koje imamo, a ne na nedostatke
4. Fokus na to da oni koji upravljaju budu što čišće i hladne glave, da bi mogli voditi kroz krizu


Govornik: Jasmina Puškarić · Voditeljica ljudskih potencijala · Lemax

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Panelisti:

Marija Felkel
Vladimir Benić
Mihaela Smadilo
Dragan Knežević, PhD
Đurđica Preočanin Korica

Nastavak konferencije 29.09. u 9 ujutro.

PRIJAVA

Nezaboravni momenti sa prethodna dva HRPA Foruma

dojmovi sudionika i govornika

Ulaznice


INDIVIDUALNA EARLY-BIRD ULAZNICA
Za 1 sudionika
395
u kunama: 2,965kn / osobi
  • Kotizacija pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom pauza
  • Ručak s uključenim pićem
  • Kopiju svih prezentacija u PDF
  • Certifikat o sudjelovanju
Prijava
EARLY-BIRD DUO SA 10% POPUSTA
Za 2-4 sudionika
355
u kunama: 2,665kn / osobi
  • Kotizacija pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom pauza
  • Ručak s uključenim pićem
  • Kopiju svih prezentacija u PDF
  • Certifikat o sudjelovanju
Prijava
BEST
EARLY-BIRD 4+1 PAKET SA 20% POPUSTA
Za 5 i više sudionika
316
u kunama: 2,370kn / osobi
  • Kotizacija pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom pauza
  • Ručak s uključenim pićem
  • Kopiju svih prezentacija u PDF
  • Certifikat o ostvarenim PDU bodovima
Prijava


Ako iz bilo kojih razloga niste u mogućnosti fizički doći u hotel Antunović, konferenciju možete pratiti virtualno putem LinkedIn Events livestream-a BESPLATNO!

Za sve dodatne informacije, javite nam se mailom na register@peopleanalyticsforum.eu

Lokacija