Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.
Najjednostavnije rečeno zato jer prije nije bilo moguće organizirati javni skup ovakvih razmjera i tematike, uslijed restriktivnih epidemioloških mjera. Poučeni iskustvom iz 2021., jasno je da je rujan „ziher termin“ kada možemo osigurati organizaciju i sudjelovanje u normalnim uvjetima. Korona je ostavila neizbrisiv trag na živote svih nas, a posebice na način kako tvrtke posluju. Svi mi danas živimo u „novom normalnom”, ali pitanje je koliko je i da li je sve ovo postalo normalnim i kuda zapravo idemo.
Konferencija se nakon prinudne obustave uslijed covid19 pandemije vraća u Zagreb, ovoga puta pod nazivom Forum HR Profesionalaca Hrvatske.
Cilj nam je ponovno okupiti strukovne profesionalce, ljude koji vode odjele i službe HR u Hrvatskoj. Mnoge ankete i ispitivanja tržišta pokazuju da HR community u Hrvatskoj najviše zanima čuti i vidjeti što rade kolege i struka.
HRPA Forum 2022 cjelodnevna je konferencija koja kroz 10 predavanja i 2 panel-diskusije okuplja strukovne profesionalce iz velikih i srednjih Hrvatskih tvrtki, kako bi sa publikom podijelili svoja iskustva iz prethodne dvije godine, sa fokusom na:
Ovoga puta, primjerima iz prakse, HRPA Forum želi sudionicima predstaviti stvarna iskustva kroz koje su Hrvatske tvrtke prolazile tijekom proteklih 2+ godine, njihove izazove i rješenja, dakako sa fokusom na upravljanje ljudima i organizacijom u cijelosti.
HRPA 2022: Forum HR Profesionalaca namijenjen je svima koji se bave upravljanjem ljudskim resursima. Od članova različitih HR timova, preko voditelja L&D odjela, Talent i Onboarding menadžera, Employer Branding stručnjaka, specijalista EX, do izvršnih direktora i članova uprave; konferencija predstavlja jedinstvenu priliku čuti priče o uspjehu (i neuspjehu), naučiti o novim rješenjima i platformama, dobiti vrijedne informacije o trenutnom stanju HR profesije u Hrvatskoj, te steći uvid u buduće HR i poslovne trendove. Nadalje, služi kao platforma za umrežavanje i sudjelovanje u raspravama i Q&A sesijama s više od 20 govornika, kao i brojnim sudionicima, te raznim sponzorima i izlagačima.
Kao i prethodnih godina (prije Covid19 pandemije), opća atmosfera foruma, te sjajna lokacija i osoblje, osigurat će da i ovoga puta nešto korisno čujete i naučite, družite se sa kolegama iz struke, imate mogućnost aktivnog sudjelovanja i naravno dobro se zabavite, uz vrhunsku ponudu hrane i pića hotela Antunović.
Cilj konferencije je pomoći sudionicima u odabiru najboljih praksi, alata i tehnika za svoju organizaciju i vlastitu ulogu.
Nitko nema odgovore na sva pitanja, probleme, izazove i nove poslovne paradigme nastale uslijed pandemije korona virusa, ali svi govornici imaju brojna iskustva i sada već oformljene prakse u vođenju HR organizacije i poslovanja generalno, u proteklih 18 mjeseci. To je ono što svakoga zanima i ovu konferenciju čini posve jedinstvenom u Hrvatskoj sada.
Konferencija započinje „key-note“ predavanjem, nakon kojega slijedi panel diskusija, uz aktivnu participaciju sudionika. Program konferencije nastavlja se korporativnim „case-study“ predavanjima, a završava još jednim panelom.
Sveukupno, na programu su "key-note", 2 panela, te 10 „case-study“ predavanja, uz sudjelovanje preko 20 govornika i panelista.
Opću atmosferu HRPA Foruma ponajviše karakterizira opuštena i vesela publika, „casual“ stil nastupa govornika, te prisnost u interakciji kako predavača sa sudionicima, tako i sudionika međusobno. Sve to dakako uz vrhunski strukovni sadržaj i majstorsko moderiranje konferencije.
I ovoga puta konferenciju vode Iva Šulentić i Fran Mikuličić.
abecednim redom
Dirketor · Upravljanje ljudskim potencijalima i organizacija
Ericsson Nikola Tesla
CHRO
Hrvatski Telekom
Osnivač i direktor
CareerCentar
Direktorica HR
Hrvatska poštanska banka
Osnivač i direktor
Lead Empower Transform
Direktor odjela upravljanja ljudskim potencijalima
Hrvatski Telekom
Direktorica HR
IN2 Grupa
Član uprave i Direktorica HR
Span
Osnivač i direktor
Alter Ars
Izvanredni profesor
Luxembourg School of Business
KEY-NOTE GOVORNIK
Voditelj HR
M San Grupa
Voditeljica ljudskih potencijala
Poslovna Inteligencija
CEO Mentor
MODERATOR FORUMA
Voditeljica ljudskih potencijala
Hrvatska kontrola zračne plovidbe
Direktorica poslovnih partnera za ljude i kulturu
Atlantic grupa
Direktorica ljudskih potencijala
Pliva
Rukovoditelj dizajna iskustva zaposlenika
Atlantic grupa
Neovisni HR profesionalac
Voditeljica ljudskih potencijala
Lemax
Neovisni HR profesionalac
Savjetnik Uprave za strategiju i ljudske potencijale
IN2 Grupa
Program konferencije započinje „key-note“ predavanjem, koje je uvod u panel diskusiju. U nastavku slijede „case-study“ prezentacije primjera iz prakse u proteke dvije godine, te još jedna panel diskusija.
Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.
Tko vodi show?
Fran Mikuličić
Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina najtraženiji je CEO mentor u području Leadershipa i javnog nastupa, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.
Mirna Koričan Lajtman magistra je psihologije, a 2009. godine završila je i MBA na ZŠEM-u. Doktorirala je na sveučilištu St. Gallen u Švicarskoj na temu poslovno privatnih izazova i utjecaja na stres kao i poslovnu učinkovitost. Međunarodno iskustvo stječe na prestižnim sveučilištima John Carroll i St. Ambrose u SAD-u te IESE Business School u Španjolskoj. Dodatne edukacije prošla je iz područja managementa, komunikacijskih metoda, korporacijskog upravljanja i upravljanja ljudskim potencijalima. Završila i desetodnevni General Management Program u organizaciji Michigan University, SAD i Zagrebačke škole ekonomije i managementa.
Od 2007. godine koordinatorica diplomskog MBA studija iz područja managementa, a od 2009. godine i studija MBA Ljudski potencijali. U timu za provođenje Assessment of Learning na projektu AACSB akreditacije od 2009. godine. Od listopada 2003. do 2007. voditeljica projekta Analiza zadovoljstva studenata i profesora na ZŠEM-u koji se provodi dva puta godišnje. Voditeljica projekta Corporate Governance and Corporate Social Responsibility koji je rađen u suradnji s East-West Management Institute, Mađarska. Na ZŠEM-u predaje kolegije Management i Management ljudskih potencijala na strunom studiju, a na diplomskom studiju predaje Uvod u management i Strategije upravljanja ljudskim potencijalima.
Vodeći je stručnjak u području ljudskih potencijala, kreirala je aplikaciju NewsHR te je upravo njenom zaslugom ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista (SHRM). Također je akademska direktorica ZŠEM Poslovne akademije, i predvodnik trendova u gamifikaciji. Trenutno je i aktivni konzultant na jednom EU projektu iz IPA IV komponente, odnosno komponente razvoja ljudskih potencijala.
Autorica nekoliko istraživačkih znanstvenih radova (CSR, Women and SME’s; Decision making characteristics of Board members in Croatian Banks; HRM Function and Strategy-The Croatian Perspective i dr.) i stručna redaktorica nekoliko knjiga iz područja managementa (Modern Management, Negotiation, Becoming a Better Value Creator, Strategic Interviewing, Six Sigma, Strategic Management i dr.), autorica je brojnih knjiga, između ostalih i “Introducing HR management for 21st Century”, koju je izdala u ovoj godini s kolegom Renatom Šimunićem. Aktivno se služi engleskim jezikom, uz poznavanje francuskog i španjolskog jezika.
Panelisti:
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Fokus prezentacije:
► Kako smo reagirali na početak pandemije?
► Utjecaj na ICT industriju - poslovne prilike
► Utjecaj na zaposlenike i prilagodbe koje smo proveli
► Wellbeing program - Rad od kuće
► Utjecaj na tržište rada - fokus na ICT stručnjake
Rezime:
U prezentaciji će se prikazati iskustva kompanije Ericsson Nikola Tesla u poslovanju za vrijeme pandemije s fokusom na zaposlenike, organizaciju rada te promjene u poslovnom okruženju koje je donijela pandemija. Prikazat će se aktivnosti koje je poduzeo odjel ljudskih potencijala kako bi osigurali zaposlenicima stabilnu i učinkovitu radnu okolinu s ciljem nesmetanog rada u projektima. Također, razmatrat će se utjecaj pandemije na tržište radne snage u Hrvatskoj, s fokusom na ICT stručnjake.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Brza prilagodba je ključ rješenja
2. Donosi li kriza nove poslovne mogućnosti za ICT industriju?
3. Pojačan fokus na zaposlenika
Govornik: Željko Antolić · Direktor ljudskih potencijala · Ersicson Nikola Tesla
Fokus prezentacije:
► Potrebe zaposlenika tijekom pandemije
► Kako se HR prilagodio
► 3 naše HR prakse (od kojih su dvije uvrštene u top 3 najbolje hrvatske HR prakse)
► Doprinos HR praksi organizacijskim KPI-evima
► Što ćemo zadržati i nakon pandemije
Ključne poruke („take-aways“):
1. Communication - Span TV
2. Recognition - Span Heroes
3. Well being - Fit Happens
Govornik: Antonija Kapović · Članica uprave i direktorica HR · Span
Fokus prezentacije:
► U lipnju 2020., odmah nakon zatvaranja, HT je implementirao SmartWork - hibridni operativni model koji kombinira rad od kuće s radom u uredu
► Sveobuhvatni operativni model temelji se na fleksibilnim radnim opcijama koje se stalno prilagođavaju situaciji pandemije, novom modelu upravljanja učinkom s OKR-ovima, platformama za digitalnu suradnju i IT infrastrukturom koja je dostupna svim zaposlenicima
► Stalno ažurirani komunikacijski i alati za omogućavanje, uključujući online resurse za psihološku podršku i brojne smjernice za menadžere o tome kako voditi hibridne timove uz osiguravanje produktivnosti i angažmana zaposlenika
Ključne poruke („take-aways“):
1. Kriza Covid-19 kao prilika za ubrzanje naše digitalne transformacije
2. Poštivanje potreba zaposlenika pri promjeni operativnog modela osigurava produktivnost i zadovoljstvo poslom
3. Kriza jača solidarnost i angažman zaposlenika
Govornik: Vjekoslav Golubović Bačlija · Direktor HR servisa · Hrvatski Telekom
Fokus prezentacije:
► Specifičnosti posla kontrolora zračnog prostora u uvjetima prije pandemije
► Koje je sve utjecaje na HR procese u HKZP-u imao dolazak pandemije i prekid zračnog prometa
► Prilagodba novonastaloj situaciji kroz uvođenje novih modela rada
► Nove prilike proizašle iz krize
► Kako biti spreman i u formi za ponovni rast zračnog prometa
Govornik: Marina Morić · Rukovoditeljica Ljudskih resursa · Hrvatska kontrola zračne plovidbe
Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.
Lokacija: Restoran Argante na prvom katu
Fokus prezentacije:
► Imperativ održanja zdravlja i sigurnosti radnika i aktivno djelovanje po principu solidarnosti
► Okus zajedništva – programi povezivanja i podrške preko svih internih komunikacijskih kanala
► Kompas – Istraživanje o nošenju s efektima
► Remote Work
► Programi psihološke podrške u svrhu očuvanja mentalnog i fizičkog zdravlja
Rezime:
S početkom regionalnog lockdowna sredinom ožujka 2020. prepoznata je urgentna potreba da se u izvanrednim uvjetima izolacije, rada od kuće i rada na stalnom radno mjestu u zdravstveno riskantnim okolnostima pokrenu programi u svrhu jačanja rezilijentnosti kolektiva na izazove koje je donijela pandemija. S početkom suočavanja s pandemijom formulirali smo principe odlučivanja i postupanja jer su se krucijalne odluke morale donositi svakodnevno. U prvom redu briga kao opći princip utkana u temelje vrijednosti naše korporativne kulture. Svaku smo odluku promatrali u svjetlu toga je li riskantno u pogledu očuvanja zdravlja i života naših radnika, njihovih bližnjih, šire zajednice; je li solidarno i je li jednako fer i korektno prema svima – tj. hoćemo li postupkom demonstrirati zahvalnost prema onima koji su najizloženiji, a svakodnevno odlaze na posao i solidarnost prema onima koji su ne svojom krivnjom u nemogućnosti obavljati svoj posao; hoćemo li ovime osigurati kontinuitet poslovanja i uspijevamo li ovime očuvati radna mjesta te finalno promoviramo li postupkom zajedništvo ili radimo dodatne podjele.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Imperativ održanja zdravlja i sigurnosti radnika i aktivno djelovanje po principu solidarnosti - davanje podrške i iskazivanje zahvalnosti onim kolegama koji zbog prirode posla nisu mogli prestati s radom (izložena radna mjesta: proizvodni radnici, logistika, prodaja na terenu, održavanje i sigurnost na radu (HRV, SRB, SLO, MAK, BIH) farmaceuti i farmaceutski tehničari lanca ljekarni Farmacia (HRV)
2. Očuvanje motivacije, produktivnosti i dobrobiti i balansa zaposlenika kroz razumijevanje doživljaja izvanrednih uvjeta rada i adresiranje novih potreba (redovno radno mjesto i remote work)
Govornik: Vesna Potelj · Rukovoditelj dizajna iskustva zaposlenika · Atlantic grupa
Fokus prezentacije:
► Recruitment & selection
► Training & development
► Employees engagement
► Employees wellbeing
► Compensation & benefits
► Next steps
Rezime:
Proći ću kroz različita područja HR-a te navesti koji su se procesi promijenili (online razgovori, online edukacije, ..), što smo napravili (psihološka podrška, mindfulness, edukacija managera, česti 1:1 razgovori, 3 ključna pitanja), koje projekte i inovacije uveli (Apprais.ly, digitalizirali poslovanje, uveli projekt PI Extra Mile) te što ćemo dalje raditi
Ključne poruke („take-aways“):
1. Svi smo ljudska bića i svi imamo iste potrebe - 3 ključna pitanja koja leaderi trebaju pitati članove svog tima 2x mjesečno
2. Full time rad iz ureda ili full time rad od kuće? Rješenje je kombinacija i slušanje zaposlenika
3. PERMA-H model - primjeri well-being programa u organizaciji
Govornik: Nataša Margetić Lukić · Voditeljica ljudskih potencijala · Poslovna inteligencija
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Fokus prezentacije:
► (Re)definiranje vrijednosti
► Interna vs. eksterna komunikacija
► Pronalazak i motivacija internih partnera/stakeholdera
► Što nas čini drugačijima, a stabilnima?
Rezime:
Globalna pandemija koja još uvijek traje je u nekim dijelovima promijenila način na koji poslujemo i način na koji komuniciramo. Izostanak socijalnog kontakta uživo može dovesti do otuđenja i smanjenja osjećaja predanosti i pripadnosti kompaniji. Godinama visoki turnover zaposlenika u ICT industriji dodatno pridonosi atmosferi nestabilnosti. Vraćanje fokusa na vrijednosti i redovita komunikacija kroz priče samih zaposlenika može značajno utjecati na osjećaj povezanosti i osjećaj stabilnosti koji nam sve više nedostaje.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Važnost konzistentne (predvidljivog ritma) i transparentne komunikacije
2. Vrijednosti se reflektiraju u ponašanjima i pričama koje komuniciramo
3. Raznolikost donosi bolje rezultate
Govornik: Jasna Justinić Pakrac · Direktorica ljudskih potencijala i komunikacije · IN2 grupa
Govornik: Ivana Soljačić · Savjetnik Uprave za strategiju i ljudske potencijale · IN2 grupa
Fokus prezentacije:
► Rad uvjetima globalne pandemije:
► Vođenje projekata
► Najbolje HR i poslovne prakse
Rezime:
Poslovno okruženje u kojem se firma našla zbog industrije u kojoj poslujemo, te zbog naših ambicioznih ciljeva na globalnoj razini, koje smo imali i prije i imamo i sada u post-pandemijskoj fazi. Cilj je da publika razumije važnost nekih poteza i kontekst. Demonstracija konkretnih poteza koje smo radili iz prizme organizacije u cijelosti, a onda i HR uloge i ovdje naglasiti za koje poteze smatramo da su bili dobri, a koje da idemo ispočetka možda ne bismo povukli. Osvrt na što smo naučili iz grešaka i dobrih poteza, te probati ponuditi konkretne savjete koje sudionici mogu usvojiti.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Kljucne stvari koje treba osigurati za dobar izlazak iz krize i nastavak tamo „gdje smo stali“
2. Osiguravanje da imaš u svakom trenutku dobar i čvrst core team
3. Fokus na snage koje imamo, a ne na nedostatke
4. Fokus na to da oni koji upravljaju budu što čišće i hladne glave, da bi mogli voditi kroz krizu
Govornik: Jasmina Puškarić · Voditeljica ljudskih potencijala · Lemax
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Panelisti:
Nastavak konferencije 29.09. u 9 ujutro.
dojmovi sudionika i govornika